Elvonulás-feltöltődés-élmény

2018.07.13

KILÉPNI A MEGSZOKOTT KERÉKVÁGÁSBÓL
Mire jó ez???

Gondolatébresztőnek szánom ezt a cikket. Azoknak, akik még nem voltak eddig "elvonulós", "töltekezős", "önfejlesztős" hétvégén vagy programon. És azoknak, akik jól tudják mi ez, és újra emlékezni szeretnének. Olvass, s figyeld meg, milyen gondolataid vagy testi érzeteid vannak közben!

Az idén már volt szerencsém a családot és munkát magam mögött hagyva egy 10 napos ún. tisztító táborban részt venni. A természet közvetlen közelébe elvonultam önmagam egészségéért, lelki békéjéért és egyensúlyáért. Megérkezve a Béke-völgyébe kívülről tudtam ránézni otthoni életemre. Onnan haza tekintve úgy éreztem, valami szétesett, összehangolatlan, kaotikus világot hagytam magam mögött, amit hazatérve nem szívesen folytatnék. Tudtam, nőként elég sok szerepben állok helyt, s bár imádom a spontaneitást, szükségem volt arra, hogy tudatosan iktassak be pihenőket, élményeket. A táborban újjá születtem! Hálás voltam magamnak azért, hogy időt és pénzt áldoztam egy testileg-lelkileg felemelő élményért. Hálás voltam a családomnak, hogy elengedtek, mert tudták, ők is töltekezhetnek abból az erőből, amit hazaviszek. Hálás voltam a társaságért, mert csodás emberek társaságában, támogató közegben tisztulhattam, fejlődhettem.

Egy-egy ilyen elvonulás azzal is jár, hogy az ember választ kap a kérdéseire. A fel nem tettekre is. Mert valljuk be: vannak azok a témák, amiket akarva vagy akaratlanul, de a szőnyeg alá söprünk. S amikor itt az idő, előbújnak, feldolgozásra és válaszra várnak. Szeretem magam olyan szituációba helyezni, ahol felerősödnek az engem támogató energiák és tehetek egy lépést önmagamért. Ez az elvonulás is egy tudatos választás volt. Nem először és nem is utoljára jártam itt.

Áldottnak érzem magam, mert a munkám részeként Nekem is van lehetőségem másokat kézen fogva olyan biztonságos közegbe helyezni, ahol megtapasztalhatják az Önmagukkal való találkozást. Ahol feltöltődhetnek. Ahol visszakapcsolódhatnak ahhoz az erőforráshoz, ami egyébként ott van a hétköznapjaikban is, csak a "mókuskerék-effektus" miatt elfeledkeznek róla. Van, amikor több kell annál, mint hogy az ember egy jó könyvet elolvas. Van, amikor több kell a baráti beszélgetésnél. Egy olyan élmény, ami nem hétköznapi. Egy ilyen szeretet élmény-csomaggal készültünk most a KRENO csapatával nőtársaimnak. A helyszín varázslatos. Van lehetőség összekapcsolódni az Anya-természettel és belső világunkkal. Mert befelé kell menni ahhoz, hogy felfelé menjünk. 
Amikor helyszínt kerestünk a NŐ A KÜLDETÉSEM hétvégi programhoz, az volt az alap tézisünk, hogy nem egy megszokott rendezvénytermet bérlünk hotelszobával, hanem valami KÜLÖNLEGESET szeretnénk találni. A program is egyedi lesz, a helyszínnek ehhez illeszkednie kell, miközben természetességet és biztonságot áraszt, s segíti a belső munkát. Megtaláltuk! Mátranovákon "A Faluhely völgye hazánk ébredező szent helye, a csíksomlyói nyereg édestestvére. Áldott az, aki itt élhet, itt szolgálhat... Fedezd fel magad!"- írja Földi Ádám a faluhelymajor.hu-n. A helyszín a maga indíttatásával pont illeszkedik ahhoz, amit megálmodtunk számodra. Itt jártunkkor még csab ébredezett a természet. Kkészítettünk néhány spontán képet, ezekből láthattok néhányat a bejegyzéshez kapcsolódóan :-)

Nem mindenki képes kilépni a megszokott kerékvágásból. Ehhez hinni kell abban, hogy rejteget számomra valami csodát az élet és merni kell elindulni, hogy a belső bizsergésből tett és tapasztalás legyen. Merni néhány napra magunk mögött hagyni a feladatainkat, kötelességeinket. Letenni a jól ismert, de néha fárasztó egyensúlyozást életszerepeink között, hogy végre "csak" önmagam lehessek.

Ha úgy érzed, megajándékoznád magad egy felejthetetlen élménnyel, itt olvashatsz tovább az őszi mátranováki női önfejlesztő hétvégéről részletesebben: https://www.facebook.com/events/456381371458806/

Örömmel olvasom hozzászólásaitokat is a bejegyzés kapcsán.
Szeretettel osztottam meg veletek gondolataimat. 

További csodás nyarat kívánok!


KRISZTI

© KRENO - 2024
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el