Mit viszel haza a bőröndödben?

2019.05.05

Avagy mély megéléseink a lillafüredi KRENO női önfejlesztő hétvége kapcsán és kedvhozó az őszi mátranováki elvonulásunkhoz


🌺1 hét telt el azóta... Még mindig szeretetburokban érzem magam. A hála, az energia, a szeretet, amit magammal hoztam, a hétköznapok kihívásai ellenére is itt vannak még velem, bennem, körülöttem. Jó így létezni, igazán azt érzem, hogy ÉLEK! A név, amit választottam magamnak a hétvégére, élővé vált. Élő Kriszti.

🌼Hamarosan posztolunk képeket és írásban kapott visszajelzéseket a női tréningről. Illetve próbáljuk lefordítani emberi nyelvre a megfogalmazhatatlant. Mert amikor összeér Ég és Föld, az ember megéli a szinte anyaméh biztonságúnak mondható női közösség megtartó erejét, és érzékelhetővé, szinte kézzel foghatóvá válik az Égi segítők jelenléte, akkor más fényben tűnik fel a CSODA, amik mi magunk vagyunk. Nehéz ezt szavakban leírni, mit kaptunk mindannyian (trénerek, résztvevők) ezen a 3 napon, de az biztos, hogy életre szóló felismeréseket, áttöréseket és barátságokat.

Tavalyi csoport és a mostani is jelezte, hogy szeretnék velünk folytatni ezt a fejlődési folyamatot, jönni még hozzánk hasonló tréningre, és hogy ne hagyjuk abba, ezt folytatnunk kell!! Várják a folytatást. Köszönjük a bizalmat. Hisszük és érezzük, hogy Égi ihlet segítségével állt össze a KRENO női önfejlesztő hétvége tematikája. Köszönjük, hogy mi, trénerek, méltónak találtattunk arra, hogy ilyen mélységben és magasságban képviseljük az Emberek szívéhez vezető legtisztább utat.

🌺 Lejegyzeteltem néhány gondolatot a vasárnapi "visszajelzős körből". Íme címszavakban, most még nevek nélkül, amit a tréningünk résztvevői a szívbéli bőröndjükben hazavittek magukkal:
🔹Megvilágosító mondatok.
🔹Pozitív energiát, amit itt kaptam.
🔹Hit, angyalok, megtartottság érzés, bizonyosság.
🔹Azt kaptam Tőletek, amit egy pártól vársz, de ezt most bizonyos értelemben egy női közösségtől is megkaphattam (nem az intimitásra gondolok): a kézfogások, a támogatás. 
🔹 Új önmagamat. Alapokat kaptam ahhoz, mi is az új Nő.
🔹 Megerősítést, milyen a női energia, miért jó ez nekem és másoknak. Megszűnt az ellenállás bennem, és most már igazán szeretném ezt: az újfajta női minőséget!
🔹 Hála mindenért. Köszönöm, hogy megsimogattátok a női lelkemet. Mert ez sokszor el van hanyagolva.
🔹 Hit, Erő, bizonyosság.
🔹 Rátaláltam az esszenciámra.
🔹 Nagy köszönetet a hétvégéért, Értetek.

🍇 "Gyümölcshozó őszi elvonulásunkra" már lehet jelentkezni nagyon korai kedvezménnyel. A létszám most is korlátozott a tréning különleges jellege miatt. Csodálatos helyszínen várunk Mátranovákon a Faluhely majorban. Bővebb infó:

https://www.facebook.com/events/906331149709441/

Reméljük, hamarosan Veled is találkozhatunk!
Megköszönjük, ha követtek minket, ajánljátok tréningjeinket.

Szeretettel:
Kriszti

© KRENO - 2024
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el