Rólunk írtátok 1.

2019.01.07

Bár nem jelentkeztünk mostanában, de a csönd mögött folynak háttérmunkák, a tavaszi és nyári tréningjeink szervezési munkálatai.
Most szeretnék veletek megosztani néhány visszajelzést a nyári Mátranováki női Önfejlesztő hétvégénkről. Kedvcsinálóként a tavaszi tréningünkhöz. :)

*Mennyire tartottad felkészültnek és hitelesnek a trénereket?

"Teljes bizalommal voltam feléjük." (Katonáné Kovács Judit)
"Abszolút felkészültek voltak, s a hitelességük egy percre sem kérdőjeleződött meg számomra." (Balázsné Hanyu Éva)
"Teljes mértékben elégedett voltam a három trénerrel, nagyon jónak tartom, hogy a csapat tagjai között Erika az egészségügyben szerzett óriási tapasztalatot, Noémi pszichológusi, Kriszti tanári/coach végzettséggel rendelkezik, mely területek nagyon jól kiegészítik egymást egy ilyen tréningen. Ráadásul mindhármuk egy Alapítvány tagjai is, mely nagyban hozzájárul egy valóban szeretet alapú és empatikus hozzáálláshoz, illetve oktatáshoz. (Balogh Teodóra)
"Nagyon-nagyon" (Nevelős Edit)

*Mi a véleményed a tréning egészéről?

"Változatosak voltak a feladatok, jól felépítve követték egymást. (pl. egy lelkileg megterhelőbb feladatot meditálás követett) Nem volt semmi kötelező és volt lehetőség félrevonulni a természetbe, mikor arra volt szükségem. Összességében nagyon sokat kaptam, számos felismeréssel lettem gazdagabb és sokkal tudatosabb lettem. Remek volt a társaság: jól egymásra tudtunk hangolódni, többen is példaképpé lettek a szememben." (Z.N.)
"Örülök, hogy részese lehettem." (Katonáné Kovács Judit)
"Csodálatosan felépített ívű, nagyszerűen megtartott csoport tagja lehettem, örökké hálás leszek érte! (Nevelős Edit)
"Nagyon jól éreztem magam. Jól szervezett és koordinált volt az egész." (O.I.)
"Jól felépített szisztéma jellemzi, változatos feladatokkal a pszichológia, relaxáció stb. világából. A köztes zenehallgatás, kreatív, mozgalmas feladatok változatossá tették a tréninget." (Balogh Teodóra)
""Nagyon jól éreztem magam, "szeretetben voltam", és nagyon sokat tanultam. (O.B).
"Még nagyon sokáig fogok abból töltekezni, amit ott kaptam. Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!" (Balázsné Hanyu Éva)

Mára ennyi!
Folyt. köv. :))


Már készítjük elő a tavaszi tréningünket, melynek ismét csodás helyszíne lesz: Lillafüred.
Kövessetek minket, hogy elsőként értesüljetek róla és le ne maradjatok! Kár volna! <3

Szeretettel: Erika

© KRENO - 2024
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el